Engine 2019 AUTHOR
Pro rok 2019 rozšiřujeme nabídku horských MTB elektrokol z modelů Elevation o modely ENGINE 29 a ENGINE. Model Engine je vybaven systémem středového motoru Bafang Max drive s výkonem 250 W, odpruženou vidlicí RST Aerial, komponenty Shimano Deore a obutím značky Vittoria, model e-Barzo 2.25". Jedná se o cenově dostupnější horské elektrokolo se systémem středového motoru Bafang Max drive. Ovládání tohoto modelu je přes multifunkční LCD displej, rozšířenou funkcí připojení Bluetooth a s dálkovým ovládáním. Model Engine má úplně nový rám, který vychází z našich sportovních kol a mají vzhled běžného kola. Nová je také vícekapacitní Li-Ion baterie Han-Win s parametry 36 V, 14 Ah s články Samsung SDI.
Doprava
zdarmaSleva 36%
zdarmaSleva 36%
Popis zboží
Pro rok 2019 rozšiřujeme nabídku horských MTB elektrokol z modelů Elevation o modely ENGINE 29 a ENGINE. Model Engine je vybaven systémem středového motoru Bafang Max drive s výkonem 250 W, odpruženou vidlicí RST Aerial, komponenty Shimano Deore a obutím značky Vittoria, model e-Barzo 2.25". Jedná se o cenově dostupnější horské elektrokolo se systémem středového motoru Bafang Max drive. Ovládání tohoto modelu je přes multifunkční LCD displej, rozšířenou funkcí připojení Bluetooth a s dálkovým ovládáním. Model Engine má úplně nový rám, který vychází z našich sportovních kol a mají vzhled běžného kola. Nová je také vícekapacitní Li-Ion baterie Han-Win s parametry 36 V, 14 Ah s články Samsung SDI.
Geometrie
["]Velikost | 17" | 19" | 21" |
---|---|---|---|
[cm]Min. postava | 158 | 169 | 182 |
[cm]Max. postava | 172 | 184 | 200 |
[mm]S/T c-t | 432 | 483 | 535 |
[mm]S/T c-c | 0 | 0 | 0 |
[mm]T/T h | 600 | 620 | 640 |
[mm]T/T a | 578 | 596 | 609 |
[mm]H/T | 120 | 130 | 135 |
[mm]C/S | 465 | 465 | 465 |
[mm]W/B | 1149 | 1170 | 1191 |
[°]S/T ang. | 73 | 73 | 73 |
[°]H/T ang. | 68 | 68 | 68 |
[mm]F/L | 515 | 515 | 515 |
[mm]B/B drop | 51 | 51 | 51 |
[mm]F/R | 43 | 43 | 43 |
maxmin

- S/T c-t ( seat tube center - top )[?]délka sedlové trubky od středu středového složení po její vrchol
- S/T c-c ( seat tube center - center )[?]délka sedlové trubky od středu středového složení po osu horní rámové trubky
- T/T h ( top tube horizontal )[?]horizontální délka horní rámové trubky
- T/T a ( top tube actual )[?]skutečná délka horní rámové trubky
- H/T ( head tube )[?]délka hlavové trubky
- C/S ( chain stay )[?]délka řetězové vzpěry
- W/B ( wheel base )[?]rozvor kol (osová vzdálenost os předního a zadního kola)
- S/T ang. ( seat tube angel )[?]úhel mezi osou sedlové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- H/T ang. ( head tube angel )[?]úhel mezi osou hlavové trubky a pomyslnou spojnicí osy předního a zadního kola
- F/L ( fork length )[?]délka vidlice od spodní části hlavového složení po střed předního kola
- B/B drop ( bottom bracked drop )[?]vzdálenost mezi pomyslnou spoj. středů kol a středu středového složení,
měřenou od středového složení - F/R ( fork rake, tzv. off set )[?]vzdálenost mezi osou hlavové trubky a osou vidlice měřené ve středu předního kola
Fotografie








